Historia przemiany w piękno

Bourjois to marka francuska, która produkuje kolorowe kosmetyki oraz zapachy.

Krótka historia powstania marki

W 1863 roku przedstawiciel marki w swoim mieszkaniu w Paryżu tworzył makijaże dla aktorek. Pierwszymi produktami, których używał były tłuste kredki, które nazywały się tak jak charakterystyczne cechy postaci np. zazdrośnik, kochanek, itp. Makijażysta szybko stworzył nowe kosmetyki, polepszając przy tym ich jakość. W 1868 roku Alexandre Bourjois, który był współzałożycielem firmy, przejął firmę, co jeszcze bardziej sprawiło, że marka stała się popularna.

Gdy kosmetyki ujrzały światło dzienne

W 1879 roku firma Bourjois nie należała już do teatru. Wszystkie produkty stały się ogólnodostępne. Najbardziej popularny w tym czasie stał się jawajski puder ryżowy. Na całym świecie sprzedało się ponad 2 mln sztuk tego produktu. Po pewnym czasie produkty zostały nagradzane na międzynarodowych wystawach.

Kosmetyk zamknięty w okrągłym pudełeczku

W 1912 roku wyprodukowane zostały słynne do tej pory róże do policzków. Róże były produkowane w bardzo wyjątkowy sposób: mieszanka wody i pudru była formowana, potem suszona, a następnie została ręcznie polerowana. Kolory tych różów były dopasowane do każdej kobiety.

Popularność w XXI wieku

Marka Bourjois jest do teraz popularna na całym świecie. Powstało wiele kosmetyków np. korektory, podkłady, cienie, tusze, itp. Najbardziej popularna stała się seria Healthy Mix, która jest rozświetlająca oraz pielęgnująca. Korektor pod oczy Bourjois jest okrzyknięty hitem makijażu. Wiele kobiet nie wyobraża sobie make-up bez tego kosmetyku. Bourjois korektor nie tylko rozświetla skórę pod oczami, ale również niweluje drobne zasinienia. Ten produkt idealnie nadaje się do rozświetlającego makijażu. Korektor Bourjois jest dostępny w wielu kolorach (https://darmarsklep.pl/korektory-pod-oczy/0,bourjois), dzięki czemu każda kobieta znajdzie jego idealny odcień.